wtorek, 22 kwietnia 2014

Windsors czyli po prostu Lenonki




Po wielu namowach zdecydowałam się wreszcie napisać post o okularach mojego idola, Lenonkach.

Lenonki są to okulary o okrągłych oprawkach. Nazwa pochodzi od członka zespołu The Beatles-Johna Lennona, który wprowadził na całym świecie noszenie tego typu oprawek. Najbardziej modne są z przyciemnianymi szkłami. Były bardzo popularne w subkulturze Hipisów.









                                                                A oto ja w moich lenonkach  o-o



                                                                     Na koniec dodam jeszcze, że piosenka The Beatles
                                                     ''All You Need Is Love''
                                                            czyli ''Wszystko Czego Potrzebujesz To Miłość''
                                           jest hymnem hipisów:























                                                        Bye Pixie :*

5 komentarzy:

  1. fajnie wyglądasz w tych okularach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog. Obserwuję go i liczę na to samo ;) Mój blog http://myworldania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Superowe pomysły na posty

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już poluję na takie okulary ;)

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam ale może się spodoba :) Możesz zaobserwować, to motywuje!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za skomentowanie

PIXIE AND BARRY